Utopia

Opdrachtgever

Exeptionall(http://www.exceptionall.nl/#home): Maartje van Hees Bedenker van ExceptionAll. Haar drive: passie voor IT gecombineerd met hart voor de zorg. Heeft jarenlange ervaring met eHealth en domotica. Fanatiek trailrunner en skiër.

Axendo                  (https://www.axendo.nl/): Martijn Beumers Axendo ontwikkelt met passie duurzame online toepassingen samen met haar klanten. Te denken valt aan websites, web software, apps en online marketing tools. Daarnaast zijn wij specialist in het koppelen en integreren van bestaande systemen met nieuwe online toepassingen.

Maartje en Martijn willen een spel voor mensen met een verstandelijke beperking op de markt brengen aangezien er bijna geen bestaan. Het zou ideaal zijn als het spel de motoriek bevorderd of ze iets aan leert.

Omschrijving

Het spel bestaat uit 3 kleinere spellen waarvan het rennen het leidende spel is. Vanuit de stad kun je een aantal activiteiten doen: Rennen, Vissen & Memory. Tijdens het rennen wordt er van de speler verwacht zo veel mogelijk eten op te pakken. Het gezonde fruit levert meer punten op. Het spel past de snelheid aan op het gemeten niveau van de speler. Memory is 4 bij 4 waarbij je de passende kleuren moet vinden. Het vissen is een actie reactie spel waar je moet klikken op de dobber als hij flink op en neer gaat.

Team: JCM

  • Jeroen Hendriks
  • Maikel Kok
  • Chiel Zelders

Features

  • Iedereen kan het spelen
  • De speler wordt positief benadert
  • Je kan het niet fout doen
  • Zowel rustig als behendig spelelementen

Platform

Windows

HowToPlay

Touch input