Titel
SwimGames
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is Rob Tieben van SwimGames. Deze heeft ons gevraagd om games te ontwikkelen voor het SwimGames platform.
Omschrijving
Zoals de naam al zegt, moet er gezwommen worden om deze spellen de spelen. Naast het zwembad staat een beeldscherm waar de games op weergeven worden. Boven het zwembad hangt een camera die de spelers detecteert. Deze zorgt ervoor dat de speler weergegeven wordt op het scherm als een gekleurde blob. Met deze blob kan de speler spelen. Hiervoor hebben wij twee games ontwikkeld, de teken game en de monsterblob game. In de tekengame werken de spelers samen om verschillende tekeningen in te kleuren. In de monsterblob game kunnen de spelers een zo mooi of gek mogelijk monster maken.
Team: SwimGames
Pieter Kegel
Kitty van der Ploeg
Maikel van der Velden
Brian Versfeld
Features
Algemeen:
- Spelers bepalen zelf hoe lang ze spelen
- Iedereen kan meedoen, geen leeftijdslimiet
- Iedereen kan ten alle tijden instappen en uitstappen
Teken game:
- Spelers kunnen hun artistieke invloed geven aan het spel
- Spelers bepalen zelf hoe snel iets ingekleurd wordt
- Spelers bepalen zelf hoe het spel gespeeld wordt
Monster game:
- Spelers werken samen om tot een eindresultaat te komen
- Spelers kunnen het zo gek maken als ze zelf willen
Platform
Windows.
How to play
Spelers hoeven alleen maar onder de camera te zwemmen.
Extra software
Voor de extra software zal contact opgenomen moeten worden met SwimGames.
Comments are closed.