Test Chamber

Titel

Test Chamber

Opdrachtgever

Fontys hogescholen is de opdrachtgever. Het doel van deze opdracht is het onderzoeken van verschillende emotion-technologies binnen de context van games, waarbij gekeken wordt naar factoren als bruikbaarheid en nauwkeurigheid. Deze informatie kan vervolgens gebruikt worden in een groter onderzoek naar het potentiële gebruik van emotion-technologies tijdens online therapie sessies.

Omschrijving

Je traint een robot om te reageren op gebeurtenissen op een menselijke manier, waarna deze uiteindelijk de ‘grote boze wereld’ in gestuurd wordt met het doel niet als AI herkend te worden. Je doet dit door samen met de robot naar een aantal filmpjes te kijken met een bepaalde emotionele lading. Jij bent het grote emotionele voorbeeld voor de robot.

Team

Nevin Wouters

Wout Kamp

Koen Schilders

Jim Sanders

Platform

PC

How2Play

Open een deur om de volgende test kamer in te gaan, ga op de bank zitten en bekijk het filmpje. Wanneer het filmpje afgelopen is, kun je door naar de volgende kamer.

Build

TestChamber.zip